hejdå ps, hejdå 9:5

Tack alla för tre helt fantastiska år på PS. Jag vet inte vad jag ska säga. Under dessa tre åren, har vi delat glädje och sorg med varandra. Vi har gjort så mycket tillsammans, alla läger, alla idrottsdagar, mm. Det är något man aldrig kommer att glömma. När vi var på avslutnings festen i onsdags på parapeten, så kom där några tårar. Men man förstod inte rikigt då. Man förstod inte att detta var på rikigt. Att detta var verkligen sista dagen på PS, sista dagen tillsammans. Alla tjejer och killar. Jag kommer sakna er tjejer (  ni vet vilka ni är ) och killar. När vi väl kom till Maria kyrkan, och lyssnade på alla som sjöng. Så förstod man att det är bara några timmar kvar på högstadiet. När vi sedan skulle ge rosor till alla lärare från klasssen, så förstod man att det är nu. !  Det är nu man slutar. När jag kramade om min spanska lärare Sandra, kom tårarna. Sandra har verkligen hjälp mig något enormt med spanskan. Jag har utvecklas något enormt. Sedan kom fredrik min mentor. Min älskade mentor, som jag fick nu i 9:an. Han är världens bästa mentor, vi kramade om varandra en lång stund. Han önskade min lycka till, och sa att jag var duktig igår ( avslutningsmiddagen). Efter fredrik kom mårten, min musik lärare. ÅHHH., vad ska jag säga?  nu kommer tårarna, jag vill inte lämna någon av min lärare. Alla lärare är så bra.. Mårten, du är världens bästa lärare, du är bäst !
Efter vi hade fått våra betyg, så kramade jag om tjejerna. Vi bara grät och berättade för varandra hur mycket vi älskade varandra. Sedan kom oliver, åhh, han kommer jag saknna. Sedan blev det bra mellan mig och a igen, vilket jag är väldigt glad över. Min mamma kramade om a, och han sa att min mamma skulle sköta väl hand om sig mm. Sedan så kollade vi på varandra och började gråta. Så kramade vi om varandra och sa att vi kommer sakna varandra. !  ÅHH, vad jag har saknat det. Men nu sitter jag här, och har sommar lov. Ett sommarlov, som kommer vara så skönt. Men ändå så tråkigt, för det ända jag tänker på är. PS och 9:5, tänk det är inte min klass längre, jag kommer få en ny klasss. Men 9:5 kommer jag aldrig att glömma. Denna klassen, kommer alltid att finnas i mitt hjärta. ÅHHH, ni är så bra !

Nu ska jag fortsätta njuta av sommarlovet. Nu ska jag och pappa kolla på någon film. Vi hörs

A<3J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0