helg !!

.. kan det blå bättre med helg eller?  Det finns nog inget bättre, eller jo det finns det faktiskt. SOMMARLOV!!   på torsdag är det sommar lov.!
Idag vaknade jag och älskling av att anna skickade sms om när vi skulle träffas. haha. Jag får upp ur sängen, och väckte älskling. Lite roligt var det allt, ;p   Sedan var upp, och efter ett tag kom mamam coh hätmade oss. Jag gjorde v mig, och vi tog bussen ner till stan med anna. Där vi skulle kollat på handbollen. Men det blev inte så mycket kollade eftersom, anna frös. Så det blev bakadpotatis istället, och hemfärd.
Hem till mig, städa mitt rum åka till adrian. Äta där och nu ligger älskling i soffan och äter mitt lakris från min gott och blandat påse. Om en timme är det fotboll.!!  heja sverige.

nu kallar älskling. !!

A<3J


Kommentarer
Postat av: anna

oopsii, haaha, förstörde heladagen :)

menmen - så går det när det inte gick som det skulle! :)<3

2009-06-07 @ 14:38:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0