kärlek

Veckan har bestått av kärlek, sol och ännu mer kärlek.

Det har varit så skönt att få lite sol på sommarlovet, detta var första veckan då det var sol hela veckan. Vilket har varit underbart, jag har försökt att få lite färg nu. :)  Måndag var det stranden med hanna, tisdag var det solning i trädgården och stranden med älskling och några grabbar + att hd kom.. Onsdag, älskling. Torsdag, var jag med malin och i fredags träffade jag bästa Anna. Lördags, fredrikstalsteatern med pappa, sedan var jag och mamma ute och åt + bio.

Idag; vaknade jag klockan elva av att mamma kom in och satte sig på min sängkant. Jag bara älskar att se min mamma på morgonen. :)   Sedan cyklade jag iväg och handlade nybakade frallor på kondoriet. Jag gjorde v mig, och sedan körde vi och handlade jordgubbar, som vi skulle ha med oss till mormor. När vi kom till mormor, pratade hon med mig, som aldrig förr. Det känns så skönt att få prata med en mormor, hon betyder så mycket för mig !  Vi körde hem, sedan kom älskling. Kollade lite på hif, sedan satte vi oss i trädgården i två timmar och bara myste av värmen.

nu ska jag snart sova, imorgon väntar sol!!!
A<3J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0