man trodde att sommaren hade kommit nu

.. men man hade fel. Igår var det inte jätte varmt. Men det var i alla fall 18-19 grader vilket var skönt. Då passade jag på att använda shorts, vilket min älskling också gjorde. Jag sov till tolv skulle jag tro, gick upp åt frukost och gjorde v mig. Senare vid tre tiden kom älskling, då cyklade vi ner till stan. Jag köpte det jag skulle, vi gick till norra hamnen och älskling bjöd på glass. Det var fint väder, så vi gick bort till gröningen och satte oss där en stund. myspys. Hem, cyklade ner till stan igen. Nu sitter jag alldeles nyvaken och håller tummarna för älsklings läkarbesök, jag hoppas och tror det kommer gå bra.
I natt åkte anna till kreta, jag saknar dig redan!:D   annars idag, ska jag och älskling ut och springa sedan blir det mys hos honom hela dagen.

Nu ska jag äta frukost och sedan duscha ! 


A<3J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0