smile

Idag vaknade jag av att mamma ringde och väckte mig halv tio, jag gick upp och tog cyklen till willys för att handla nya frallor. Mmm, mycket gott. Sedan gjorde jag v mig och var klar runt elva då jag cyklade jag mötte hanna. Vi cyklade ner till stranden och stekte, som vi kallade det;)  man blev allt lite brunare, mm, me like !_:D
Vid halv tre cyklaed vi hem igen, för att vi båda skulle hem. Det var så roligt att få träffa dig igen hanna, !  <3
Jag kom hem, stack in i duschen och sedan kom mamma. Då körde vi till maxi och storhandlade, nu sitter jag här i mitt varma rum och funderar på att tjata till mig en fläkt ! 
Det är bara sådär 30 grader i mitt rum.....

Annars idag, ska jag ta det lungt med mamma imorgon väntar ännu en solig idag = sola !

A<3J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0