Snart sommarlov

Som jag skrev i tidigare inlägg, så är det snart sommar lov. På torsdag är det avslutning i kyrkan och onsdag är det avslutnings middag på parapeten. Det ska bli tråkigt att få lämna PS, eftersom man har gått där sedan 7:an. Men det ska bli väldigt spännande att börja på gymnaiset. Jag längtar fakitksit, så i juli får jag reda på i fall jag kommer in på mitt första hands val. Jag tror nästan det ;)   haha.

Sverige, förlorade igår och dom spelade sämst. !!  Det var katastrof. Jag och älskling höll på att somna i min säng, när vi låg och kollade. haha. Vi bestämde oss för att kolla en skräck film. Vi kollade någon film, som handlade som svampar. Den var inte alls bra i början, det hände ingenting. Men efter ett tag, började det hända saker. Vi kröp längre och längre upp i sängen. Höll om varandra, så där underbart. Kallade varandra små söta ord, för vi var så rädda. Ja, älskling jag vet om att du blev rädd. Annars hade du inte kramat om min hand så mycket. Så gullligt !! 
Jag skrek, älskling skrek. haha.
Efter filmen, somnade vi gott sidan om varandra. Så där mysigt, och vaknade så där mysigt. Vid elva åt vi frukost i en timme, en god sådan.

nu kom jag precis hem från mormor, det var bra med henne. Mormor pratade på, fast man kanske inte förstod så mycket. Men det känns bra, att hon pratatar ändå. Nu ska jag fortsätta lyssna på musik och njuta av min plugg fria söndag !

A<3J


Kommentarer
Postat av: Killen med världens snyggate flickvän

tack för en underbar helg! det var riktigt mysigt och mycket skratt blev det också. har alltid lika roligt med dig älskling. och alltid lika mysigt<3 som när vi kollade filmen och höll om varandra<3 kommer aldrig glömma det<3 det var nått speciellt. Du är mitt Allt älskling! Jag älskar dig!<3<3<3<3<3

2009-06-07 @ 18:25:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0