soligt

god kväll mina läsare. Hoppas att allting är bra, med mig är det bra. Solen skiner ju ute !!

Idag har jag spenderat halva dagen med malin. Min älskade dans partner, kan det bli bättre eller?  Det vi pratade med om vad tror ni att det var?  Det var så klart, dans !!!:D  
vi ska ju börja dansa grupp disco nu till hösten, så vi pratade lite omdet. Vi gick på stan, och sedan satte vi oss vid norra hamnen och åt. Det var så gott, men efteråt så blev man trött på räkor:d  ahah. Fråga mig inte varför? :o
vi gick bort till gröningen och hälsa på några folk.:p
Efter det så skildes vi åt, för jag skulle hem. Jag och mamma körde till morbror, där vi skulle vara hundvakt. Jag trodde jag skulle bada, men det blev ingenting. Eftersom det blev mulet, och hur skönt är det att bada då?  Inte alls... så jag tvättade mammas bil så länge. mycket fin blev den ;= 

nu kom jag precis hem från morbror, och sitter och pratar med älskling på msn.!!
Imorgon väntar en solig dag med massor av kärlek från min älskade pojkvän !!

A<3J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0