Dålig uppdatering !

God eftermiddag, jag hoppas att ni alla mår bra. Med mig är det bra.
Förlåt för jag inte har uppdaterat på ett tag, men jag har helt enkelt inte haft tid.
Mitt sista inlägg handlade om danstävlingen. Men ni har inte fått resultatet där ifrån.
Jo, det började med att klockan ringde klockan tre. 03,00! Det var bara att gå upp och ta på sig. En halv timme senare kom taxin. En stor miniuss, trodde dom att vi skulle ut och resa? Eller var det ingen annan ledig?
Klockan 04,00 gick bussen från danshuset. Det var inte många som var pigga, dom flesta var döda, men vem var nte det?:p
Jag brukar kunna somna varsom helst, och duktig som jag var. Så kunde jag sova på vägen upp till Åmål. Resan gick bra, och vid 9,30 var vi framme i Värmland. Det var länge sedan jag såg så mycket snö, det var väldigt mycket snö där uppe med andra ord.
När vi kom in i omklädningsrummet, så började alla sminka sig, fixa hår mm. Men eftersom jag och Malin inte skulle dansa fören 13,30. Så var det rätt chill, vi tog god tid på oss. Bestämde hur vi skulle ha håret, mm !
Sedan var det då dags för själva tävlingen, tävligen började med strett. Och som sagt vid halv två så började par discon. Jag och malin gick in på golvet, gav verkligen allt. Vi tappade inte bort oss eller någonting. Men vår dans gjorde så vi hamnade i ett hörn, hela tiden... Sjukt segt. Men vi var en placering från prick !
 Sedan var det dags för singel.. Vad ska jag säga?  Jag gjorde mitt bästa, jag log, jag skrattade, och jag hade så roligt. !
Jag är stolt över mig själv, att jag gjorde så pass bra ifrån mig.
Men det räckte till en plats till final. vilket jag är stolt över.
Sedan var det dags för hemresa.. Gud vad trött man var då, det var bara att lägga sig till rätta och försöka sova. Vi stannade i trollhätan för att äta. Och sedan köra vidare. Vi var väl i helsingborg runt tolv, då stod taxin och väntade..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0