Dans som jag brinner för.

Jag har utvecklas så otroligt mycket när det gäller min dans. Jag har fått bättre självförtroende samtidigt som jag har utvecklas fysiskt.
Det är så avslappnande att dansa, det för mig att må bra.
Alla underbara danskompisar får mig att le, bara jag kramar om dom.
Så nu är det bestämt. Göteborg den 2 maj, helsingborg den 3 maj och Sm i västerås den 16-17 maj.
Ken det bli bättre?  Jag längtar så jag håller på att spricka. hahah;p 
Nu ligger jag och malin i hårdträning.
Jag kom nästan precis hem från dansen, och har ont över allt. Jävla strechting ;D 

Som ni kanske märker så har jag inte uppdaterat så mycket. Men det beror på att jag inte har haft tid eller ork.
Imorgon och på torsdag är vi lediga. För vi har utvecklingsamtals dagar och vi har väldigt mycekt läxor som måste göraas dessa dagarna. Så man är ju inte helt ledig.

Nu ska jag lägga mig i sängen och läsa en text och sedan äta något.

kyssssss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0