Handbollstunering

Klockan kvart i sju ringde  imorse. Abslout ingen bra tid alls.. jag kunde inte somna igår heller. Jag låg för mycket och tänkte. Alla ideer, alla minnen, alla framtidsplaner susade förbi i mitt huvud.
Sista gången jag kollade på min väckarklockar som lyser upp hela rummet, var klockan ett... Så jag var ju lagom pigg när klockan ringde. Men det är bara att bita ihop.
Sedan var det bara att ta bussen till skolan, efter jag hade gjort v mig, packat väskan mm.
Klockan åtta, skulle vi samlas utanför skolan. För att sedan åka till Eslöv?  Vart ligger det?  Jag har ingen aning nu heller, jag vet om att dom har en idrottshall, och det liknar landskorna.
Väl framme i eslöv, var det bara att byta om och värma upp. Klockan halv tio skulle vår första match spelas.
Hur det gick, ? Det gick inte så bra. Men eftersom vi aldrig har spelat tillsammans innan, så gick det bra.
Ju längre vi kom in i matchen desstu bättre blev vi. Vi mötte en skola, som ligger också på landet, haha. Skämt å sido.
Där 3/4 av laget, var handbollsspelare.  Men vi klarade oss ganska bra, ett stort tack till vår målvakt.
Sedan körde vi till mc, och handlade mat.
När vi kom tillbaka så skulle vi spela vår andra match, som gick betydligt bättre. Vi hade bättre spel, och pratade mer med varandra. Men tyvärr så mötte, vi för bra motstånd och fölorade matchen. Vilket gjorde att vi fick åka hem. Men det gjorde oss ingenting, vi var lika glada ändå. Vi hade så oroligt roligt.

NÄr jag kom hem, satt jag mig och pluggade. Jag skulle igentligen ha tränt idag. Men jag orkade inte..
Så det för bli träning imorgon istället.
Nu ska jag kolla på Linda rosing.

puss, big love josefine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0