jag saknar dig..

Just nu så mår jag inte så bra. Så därför hade jag tänk att berätta att jag ahde tänkt att ta en liten paus. Eftersom jag kommer ändå bara skriva om hur dåligt jag mår.

För ett år och snart två månader sedan. Så förlorade jag min syster, som ni flesta vet. Dessa månaderna har mitt liv gått i vågor. Vissa stunder har jag mått bra, och andra har jag varit så nere som man kan komma.
Det är klart att man alltid tänker på det. Att jag förlorade min syster i en trafik olycka är något jag alltid måste leva med. Min syster kommer alltid att finnas i mitt hjärta, så länge jag lever och när mitt hjärta slutar slå så träffas vi i paradiset.
Att leva med att ens bästa vän, inte finns längre är jobbigt. Men det är ännu jobbigare, attt veta att jag aldrig mer kommer att få ha en sådan bra vän.
Jag saknar det så.. Jag saknar ännu mer att få krama om dig.
Jag vet om att jag aldrig mer kommer få göra det, jag kommer aldrig kunna tala om för dig hur mycket jag älskar dig.
Ja, jag verkligen älskar dig. En vän, en syster som alltid kommer att vara älskad.

Jag kan fortfarande inte förstå, att du inte lever. Det är så ofattbart, ena stunden så har man allt och andra sekunden så har man inget. Ens liv förändras mer än man tror.

Jag tänker på dig !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0