myskväll med pappa

God kväll mina läsare!

Finns det något bättre att umgås med dom man älskar mest?  Svar: neej.
Just nu sitter jag hos pappa. Det är så mysigt, det finns inget bättre. Jag älskar att vara här, jag sitter i vargadsrummet, och får solen i ögonen och känner att allting är bra .! 
Jag har ingenting att klaga på.
Annars har dagen varit bra, varit i skolan och haft några lektioner. Men just nu känner jag att jag är väldigt skoltrött. Jag orkar abslout inte mer.. Men jag får väl ta mig i kragen och bli glad för skolan. Eller något :p haha
Vi hade fotbollen på idrotten idag, det var så länge sedan jag rörde en fotboll. Men det sitter i ryggraden, haha. Det gick bra, förutom att jag gjorde bort mig några gånger, men det bjuder jag på.

Ikväll blir det att ta det lungt tillsammans med papppa och imorgon ska jag träffa a! 

pusspuss,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0