pluggggggg

mm, det är sant. Vi har såå mycket plugg, det är otroligt.
Allt från redovisningar, till inlämmningar, till prov. Lärarna tror inte att vi har någon fritid.
Men det är sånt man får ta, nu är det snart sommar lov och efter sommarlovet. Börjar jag på en ny skolan, vilket ska bli otroligt skönt. JAG LÄNGTAR !!!!!

Imorgon är jag ledig, så det blir en plugg dag och på kvällen blir det träning.

I förmiddags var jag och tränade:D  sedan blev det snabbt hem. För att jag och mamma ska  skulle till mormor. Jag är hos min mormor varje söndag:)  Det är så skönt, min mormor, är en människa som sprider värme. En människa som jag älskar över allt annat. Idag när jag skulle säga gå, så sa jag jag älskar dig mormor. Då log du och kramade hårt i min hand. Jag vet om att du märker att jag är hos dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0