söndag (Y)

Visst är söndagar dom segaste dagarna i veckorna?  Jag vet inte vad som händer med kroppen på söndagar, men ingenting fungerar. Man blir på dåligt humör, man orkar inte träna, man orkar ingenting.
DEt är inte likt mig, men på söndagar så förändras min kropp till något annat.

Igår åhh., vad ska jag börja?  Jag vaknade klockan 06,00 av att pappa kom in i sovrummet och sa, nu kör jag till jönköping.
Men jag somnade om, som tur var, och vaknade klockan elva av att mamma ringde. Snällt att bli väckt så många gånger en lördag. Sedan blev det upp, ta på sig och sedan åka till mamma.
När jag hade gjort v mig, så tog jag bussen till A. Vi kollade på handboll, och mysmys. Hem här framåt sju tiden, mat och sedan robinson och fotboll.

Idag har jagvarit hos mormor, och jag skulle igentligen tränat, men jag orkade inte ... Inte bra. Jag måst eju träna nu inför sm. Men det blir väl träning i vardagsrummet i kväll istället ;) 

pussss, det luktar lasange !  Det är mat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0