Studiedag !

Åhhh, vad jag älskar studiedagar. Då kan man göra vad man vill.
Jag har faktiksit utnytjat denna dagen bra, måste jag erkänna. Jag sov till ungefär 10,30 och sedan gick jag upp. Åt en god frukost, och sedan satt jag mig och pluggade. Skrev en nyhet på engelska, som ska vara inne på fredag.
Sedan cyklade jag iväg och sola i tjugo minuter, kom hem. Lagade mat, satt mig och kollade tv i 10 minuter.
Satte mig vid datan igen, skickade iväg ett arbete till min lärare. Som ska vara inlämnat imorgon, men eftersom jag inte är i skolan imorgon heller. Så fick jag skicka iväg det. Imorgon är det handbollstungering. Jag fattar inte varför jag ska vara med över huvudtaget, jag kan itne ens reglera..: / 
Nu sitter jag och pluggar in några glosor, och väntar på att mamma ska komma med världens godaste fika.
Senare idag, blir det dans.!  åhhh, vad jag längtar. Fast jag dansade igår:p 

I nästa inlägg kommer några outfitar :)

A&J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0