Tack för en underbar helg

jag har inte hunnit uppdatera.
Igår var det en underbar dag, vaknade tidigt gick upp gjorde v mig. Körde iväg och fixade några saker tillsammans med mamma. Bara jag och hon. Det är så underbart. Att bara hitta på något med mamma.
Framåt kvällen blev det tjejmiddag hos Emelie. Gud vad trevligt vi hade, massa skratt och massa god mat.
Så Tack än en gång för igår Emelie. <3

Idag, har jag varít på väla. Köpt en fin blus och lite smink. Sedan blev det köra iväg till mormor. Min lilla mormor var på bra humör idag. Hon skrattade och pratade mycket. :)
Nu sitter jag med en turban runt huvudet, och väntar på att det nya programet ska börja på TV5. Vad heter det? 
Åhh, jag kommer inte ihåg. Men något tävlings program, attans att jag inte kommer ihåg det.
Men men,
ha det så bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0