vårväder!

Nu har jag varit ledig i två dagar, vilket känns väldigt bra. Jag har sovit längre, och pluggat häcken av mig.
Jag har haft någonting att göra hela tiden.
Tro inte, att jag inte har haft något plugg att göra. Jag har haft massor!
Vi har haft utvecklingsdagar. Då lärarna sitter i två dagar och har utvecklingsamtal och vi elever får hemuppgifter.
Vi har haft spanska, svenska, engelska och matte uppgifter att arbeta med. Jag älskar att arbeta hemma, det är verkligen någonting som passar mig. Man kan göra lite när man vill, och man kan ta lite pauser. Det kan man inte göra i skolan.
Men jag får ändå det gjort, jag är duktig på att planera. Så det har gott stålande. Det är ju inte första gången vi har såna här dagar. Men dessa dagarna, är mina sista på PS.
Det är bara några månader kvar, sedan slutar jag på PS och börjar ¨på...? 
Ja, vilken skola jag ska börja på. Är än inte klart. Vi får se, vart jag hamnar, men förhoppningsviss på mitt första handsval. Men jag ska göra ett omval nu i april.

Jag hade då utvecklingsamtal vid tre tiden idag. Det gick bra. Fast jag är enormt skoltrött, så har jag i alla fall inte sänkt mig i något ämne, bara massa +++++. Vilket känns otroligt bra. Det ser ut som att jag går ut med, det jag vill. Med dom poängen.
Efter utvecklingsamtalet, gick jag och mamma bort till min sömmerska. För när jag var på tävling i Åmål för snart en månad sedan. Så kasade min byxor ner, och jag var rädd att jag skulle tappa dom. Vilket jag inte gjorde. Men tänk om..
Så hon får helt enkelt sy in dom. Sedan gjorde jag ett bankärende, som gick väldigt bra.
Nu sitter jag och pluggar in dom sista glosorna, som vi har i hemuppgifter. För att sedan invänta maten.
Imorgon är det en ny dag, och nya tag.

Helgen kommer bli toppen ! (Y)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0