..

Dålig uppdatering jag vet...

Men jag har helt enkelt inte haft tid, mina veckor bara rusar förbi och jag hinner knappt tänka själv. Fast jag kanske sitter mycket vid datan. Så gör jag oftast skol arbete eller annat, mohaah.
Förra veckan, var bra gjorde några nationella + lång helg ju !  Det kunde inte bli bättre. I onsdags blev det sov hos adde, torsdag mys med mamma på kvällen. Fredag väla och ikea med mammi. Lördag, grill fest och bada hos morbror. + sov med älskling och söndags mormor och plugg.
Dagarna bara rusar förbi, som sagt.

Annars idag, skolan har varit bra. Men det var så sjukt jobbigt att gå upp i morse. Kändes som att jag inte hade sovit en blund. Men jag somnade sent igår, hade mycket att tänka på.. Men när jag väl somnade blev det good !
Skolan idag har bestått av ett nationellt prov i spanska. SKRIFTLIGT !   jag vet inte hur jag fick ihop en och en halv sida. :p
Efter skolan blev det hem plugga som en dåre. Skrev klart min opponering på linneas arbete. Sedan tog jag min kära cykel och cyklade till bästa Anna. Hon var givitvis inte klar... men vi kom bara fem minuter sent till hif matchen. Första halvlevk sög hif då menar jag sög. Men andra halvlek var bättre :)  Hif vann i alla fall till slut. Efter många goda skratt cyklade vi hemåt igen och skildes åt.

Nu väntar plugg och ramlösa !

t

Kommentarer
Postat av: Världens lyckligaste pojke!

så fin bild älskling<3 du är så fin när du leer!<3 jag älskar dig! du är mitt allt!<333

2009-05-26 @ 15:41:21
Postat av: anna

hörredu!

jag brukar alltid vara i tid, höhö-

helt fullständigt sant det där va! (:

pusseluss på dig manetmannen <3

2009-05-26 @ 19:19:47
URL: http://annalowes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0