godnatt

Igår kväll åkte jag till älskling. vi kollade på big mamma2, den är bra :)  Det blev många goda skratt, men jag och adrian brukar aldrig skratta tillsammans. HAHa, jag var ju inte lite ironisk där. Vi skrattar hela tiden tillsammans och det finns inget bättre. Efter det blev det Robinson och jag måste bara påpeka. Att jag och älskling, har sett varje avsnitt tillsammans, i fall det är någon som antecknar. Det tycker jag är lite smått gulligt. Men nästa vecka kommer bli ett undan tag.. jag åker till västerås på fredagen och kommer vara borta hela helgen. För jag ska dansa SM ! känn på den.
Tänk josefine, ska dansa sm!
Sedan gick vi och la oss vid halv tolv kanske, men vi somnade inte fören två kanske ;) 
Vid nio vaknade vi, men somnade om till tolv.
upp, äta frukost och sedan kom mamma och hämtade mig. För vi skulle till mormor, åhh, jag blir så glad av att se dig mormor. Du har alltid ett leende på läpparna.
Vi körde hem, jag satt mig och pluggade och är snart klar med mitt examensarbete. Så nu har jag precis ätiit, och duschen väntar.

A<3J

Kommentarer
Postat av: Världens lyckligaste pojkvänn!

ja kul, sitta o kolla på det helt solo :( kommer kännas ensamt och trist. ingen att skratta med... men är glad för din skull att du ska dansa SM. för jag vet hur roligt du kommer ha det! kommer sitta och hålla tummarna hela helgen!<3 Har alltid roligt med dig. sjukt mysigt<3 du är mitt allt älskling. Jag Älskar Dig<3

2009-05-10 @ 18:54:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0