happy.

Veckan har väl inte varit så bra i sig.. har varit för många läkarbesök och för många prover. Men jag lever, så jag ska inte klaga. Fick mina prov svar i fredags, vilket tyder på att jag mår bra. Förutom att vissa prover var höga, men det vet vi var det beror på. Inga fler komentarer åt det.

Igår så var det Heden med skolan, hoppade längt, spang 200 meter, 60 meter, kast med liten boll osv. Det var roligt, fram till att jag skadade mig, vilket inte är speciellt ovanligt. Jag är alltid så klumpig av mig, jag skrattade åt det när jag gjorde det. Men nu i efterhand har jag jävligt ont. Så det blev hem, vila, på med tigerbalsam och sedan kom min anna.
Vi åt tacos tillsammans med mamma och bror. Eftersom jag och anna, har haft tacos som ''vår'' rätt så passade det utmräkt att ha det igår. Sedan blev det ''promenad'' till bogarht för godis inköp. Sedan hem, kolla tv och pratade om allt.
vid nio tiden imorse, vaknar jag av att anna kliver upp ur sängen och går iväg till toaletten. Efter det låg vi och snackade ;) 
Det är såååååå härligt att vi är tillbaka, du är bäst ! <3  lovelovelovelove!

Nu sitter jag och skriver mitt examensarbete och ska snart iväg till älskling.

A<3J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0