helgen!

JAG ÄLSKAR  DETTA!  jag älskar  vädret!  Hela helgen har bestått av fint väder och stek.
I fredag, blev det stan med älskling där jag inhandlade smink mm. I lördags blev det upp tidigt för att sedan bege sig till friabad, där jag skulle se älskling och hans lag spela. Jag och anna kom väl dit väl halv tolv eller något.
Det blev vattenkrig, mycket skratt och mycket sol. Det var så varmt, men skönt. Att solen tittade förbi !
Bra spelat älskling och grattis till vinsten !
Efter vi hade sett klart det, så begav vi  oss till stan för att äta. Vi åt på olssons, sedan blev vi hämtade av anans mamma. Dom körde mig hem, jag hoppade in i duschen och sedan kom gästerna. Men det blev inte världens bästa kväll. Men det löste sig.  Vid åtta tiden cyklade jag till anna, där vi kollade på robinsson, förstår inte att ellinor vann! 

Idag;  vi vaknade vid halv elva, gick upp åt frukost och jag cyklade hem. Anna och jag stack till fria bad igen.  Nu har jag fått ännu mer färg :D 

pussss, plugget väntar !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0