SM

Fredags kvällen började med god mat, och sedan tv tittande med mamma. Vi höll på att somna båda två i soffan, så vi ställde våra mobiler på halv tolv. I fall det skulle vara så att vi somnade. Men det gjorde vi som tur inte. Vi kollade på tv, och hade mysigt tillsammans.
vid halv tolv kom taxin och hämtade oss, vi gick ut med våra tunga väskor och ställe oss. Sedan var det bara att åka till danshuset, där bussen skulle gå. Bussen gick ungefär vid tolv slaget. Det tog lång tid för mig att somna på bussen först, men efter många om och men så somnade jag. Men man sov inte bra, efter man vaknade efter någon timme, somnade igen osv. Vid ¨åtta tiden, var vi framme i västerås. Vi gick in på något hotell och åt frukost, sedan sminkade vi oss på bussen. Efter frukosten, så körde vi till tävlingshalen.
När tävlingen sedan satt igång, skulle jag dansa två normal hit. I fall jag då gick vidare.
Jag var så nervös, precis innan dom ropade in mitt rummet. Min mage var så nervös, hela jag var nervös.
När dom väl kom till mitt rummet, så sprang jag in på golvet med armarna utsträckta. För att visa domarna, att här är jag. :)  Jag dansade vid rond 5 och var så nervös efter det. Jag kollade och kollade på skärmen, för att se i fall jag hade gåt vidare och visste hade jag gjort det. Sedan dansade jag en normal till, och gick vidare till semi final. Vilket gjorde mig väldigt glad, för det var mitt mål att komma till semi final. :)  Jag dansade min semi, och det kändes bra. Men jag gick tyvärr inte vidare till final, jag var en placering från final I SM !!! är det sjukt eller vad är det. Jag var en placering från att gå upp en klass. Men jag var nöjd med dagen, resten av dagen. Så sat tjag och malin på läktaren och kollade på formation och finalerna. Eftersom ingen av oss kom till final. ;/ 
Klockan var runt nio när vi lämnade tävlings hallen, för att köra till stugorna. Där vi skulle bo, vi fick mat på campingen och nycklarna. Jag, mamma, malin och my. Sov i en stuga, Tack för kvällen tjejor ! <3

Morgon dagen, ringde klockan kvart i sju. Då var det upp, sminka sig, packa och sedan gå ner och äta frukost. Vid halv nio skulle bussen gå till tävlings hallen. För ännu en dag, med mer dans. Dagen började med gruppdisco och sedan par. Jag och malin, kände oss säkra på dansen. Eftersom det gick så bra för oss i göteborg. Så kändes det säkert, vi gick vidare till semi. När vi dansade i Semin, så kändes det bra. Men vi placerade oss på en bra plats.
Efter dagen, så väntade en tuff buss resa hem, där det var stopp för mat. Jag försökte sova, men det gick knappt. Var i helsingborg runt 03,00 på måndag morgonen. Så det blev ingen skola för min del, eftersom jag sov till ett tiden.
Adrian kom sedan vid tre tiden, gud vad jag hade saknat honom. !

Skolan idag, började med nationella i fysik (Y)   roligt, sedan hem för att sedan träna.
Nu ska jag skriva ut mitt examensarbete, som ska vara inlämnat imorgon.

PUSSSSS
A<3J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0