SM !

jiippi!!  I natt åker jag till västerås. För att sedan dansa SM imorgon och i övermorgon!  DEt ska bli så sjukt roligt och jag är taggad till 1000. :)
Vecka har varit lugn i skolan, vi har inte haft så mycket i skolan. Mer än två redovisningar, och dom gick toppen. Min klass är ju i polen, men jag kunde inte följa med för SM är viktigare för mig.
MEn i alal fall, jag slutade två idag, efter jag hade redovisat mitt arbete om förintelsen. Tog bussen hem, sedan cyklade jag bort och solade. Vid tre kom älskling, vi mös och sa hejdå till varandra. Vi kommer inte kunna träffa varandra på hela helgen, vilket kommer att bli en katastrof. Men det är bara att bita ihop.
Jag sitter i pjamas byxor och ska snart packa det sista tillsammans med mamma. Halv tolv kommer taxin för att sedan köra oss till danshuset där bussen väntar. Vi ska ta bussen till västerås, vilket menas med att vi sover på bussen upp. ÄR i västerås runt halv åtta på morgonen. Där vi ska äta frukost på hotel, för att sedan åka till tävlings arean. ;)
Efter tävlingen blir det direkt i säng, efter mat. På söndag väntar ännnu en dans dag.. Då jag tävlar i par, för på lördag ska jag tävla i singel. ;) 
Kommer hem på måndag morgon, vilket tyder på att jag kommer förmodligen vara för trött för att åka till skolan. Eller så kommer jag senare, får se vilket jag gör. Men nu ska jag packa min dans dräckt, det är ändå det viktigaste ;D 




Kommentarer
Postat av: Världens lyckligaste pojke!

komemr sakna dig otroligt mycket! speciellt när jag får sitta ensam och titta på Robinson. Men hade sjukt mysigt idag, och kommer leva på det hela helgen. När vi låg i din säng. bara tittade på varandra sådär kärleksfullt. jag e så lycklig med dig! ville aldrig gå idag när jag stod där i dörren... Men du får lycka till! Se till o vinn skiten nu! sopa banan med alla! JAG ÄLSKAR DIG JOSEFINE LINDAHL OTROLIGT MYCKET! DU ÄR MITT ALLT!<3<3<3

2009-05-15 @ 20:51:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0