Vår avslutning på IH

Vilken helg jag har varit med om. Det är helt sjukt...
Fredags upp tidigt, för att sedan åka på danstävling i göteborg. Där det gick rikigt bra, !

I lördags vaknade jag av att jag inte mådde så bra. Ont i hela kroppen och överkänslig. Jag bröt ihop helt, tappade medvetandet, och mamma ville vi skulle åka till sjukhuset. Jag vet inte rikigt vad som hände där. Men än att jag fick syrgas och massa tabletter och vatten jag skulle svälja. Jag piggnade till, då dom tog prover på mig.
Jag hade helt enkelt ätit något jag inte tål, eller så var det all pollen som var ute. Sedan kom jag hem, somnade och vid halv sju tiden kom älskling hem till mig.
Vi kollade robinson och sedan ''somnade vi''. Vi har inte sovit många timmar i natt, max två?  Men ändå var vi inte speciellt trötta vid halv tio tiden.
När vi hade gjort v oss, osv. Körde mamma oss till ih, för jag hade vår avslutning på IH.
Det gick fan bra ! :D  Började med uppvisning, med alla disco grupper:D 
Sedan blev det några timmars vila, och sedan dags för tävling. Jag dansade jag gav verkligtn allt. Kom till final i Tävlings brons och silver, helt sjukt ! :d haha.
Sedan kom jag till final i instertutmänsterskapet också:D   hah. Fattar inte det?

Nu väntar SM, som är om två veckor knappt ! Det ska bli så sjukt !

1 månad imorgon älskling ! <3

Kommentarer
Postat av: Världens lyckligaste pöjk!

haha. det är bara för du ger mig kärlek och lycka. så känenr bara mitt hjärta slå för dig. o känner mig inte trött. Du var skit duktig när du dansade! och roligt som f*n att se dig dansa. jag ville alldrig det skulle ta slut! Och denna månaden, helt underbar! Den bästa månaden i hela mitt liv! har alldrig i hela mitt liv varit så lycklig och kär som jag är med dig! krya på dig älskling! du är mitt allt! JAG ÄLSKAR DIG!<3<3<3

2009-05-04 @ 20:38:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0