....

jag sitter just nu och bara gråter.. för min huvudvärk vill inte släppa fast jag har tagit massor av alvedon. Min yrsel ska vi inte ens prata om..
Igår på träningen, så vet jag inte direkt vad som hände, men det slutade i alla fall med att jag låg på en sjukhus säng på lasarettet.. Jag blev oerhört rädd, men jag visste att jag var i goda händer. Mamma var helt förtvivlad.. jag gick och la mig direkt när jag kom hem igår.. Mamma väckte mig vid halv sju, och frågade i fall jag skulle gå till skolan. Men sedan såg hon på mig, att det är nog bäst att josefine stannar hemma. Så nu sitter jag här, har extremt ont i hela kroppen och saknar mina flickor i skolan..;/ 

Nej, nu ska jag krypa ner i sängen igen och försöka sova bort huvudvärken.. jag vet inte direkt om det går.. För det gick inte så bra i natt, fast jag har sovit 12 timmar !! :O 

Jag vill bara säga också, att jag har världens bästa pojkvän <3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0