puss på min robin

Jag har ju inte uppdaterat sedan tävlingen, om hur det gick och så vidare. Men i singel kom jag på femte plats och i par kom jag och sofe fyra. vilket vi blev väldigt glada över. Jag blev även väligt glad över min placering, för jag gjorde verkligen mitt allt, jag kunde inte göra någonting bättre.
Det var såå roligt, tack en än gång tjejer och killar för en underbar tävling. :) 

I måndags var det skolan, och sedan iväg och träna. :D   Annars har det inte hänt något speciellt.

Älskling gick precis, och jag är såå käär. Jag vill inte vakna ur min dröm, allting är så bra. Du är så bra Robin.

Nu ska jag iväg och träna, PUSSSS

Robin<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0