remember me from when I was ..

Jag känner mig bättre, men jag får fortfarande inte överanstränga mig. Jag har inte tränat sedan i måndags.. jag vill dansa dansa och dansa. Igår kunde jag inte hålla mig, så jag ställde mig i vargadsrummet och gjorde några danssteg, men några sekunder efter hör jag mamma ropa ''- JOSEFINE!'' jag förstod att jag skulle sluta.
Men jag känner som sagt mig mycket bättre, men just nu har vi så mycket i skolan vilket abslout inte gör det bättre..
Massor plugg, det är det enda mitt liv kommer bestå av fram till jul. Jag vill ha lov nu! GE MIG!

Skolan har gått bra annars, när jag kom hem satte jag mig och plugga och gjorde klart två stycken arbete.

Här kommer två stycken bilder på min vita dräkt, har inte visat den tidigare ;D




puss på min babe <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0