dålig uppdatering

jag vet om att jag inte har varit så bra på att uppdatera. Men jag har abslout inte haft tid eller lust, allting bara flyter på om dagarna. Det är skolan, dans plugg och robin.

Inte för vi har haft så mycket i veckan, men jag har som sagt inte haft tid. :( 
Jag kan berätta i korthet vad jag har gjort i helgen, istället för att berätta vad jag har gjort hela veckan;p haha.
I fredags, blev det örkelljuga efter skolan. Mycket trevligt, där jag även såg årets första snö. haha.

När jag vaknade i lördags, så cyklade jag iväg och solade inför kvällen. Sedan blev städa rummet och fixa till sig. Vid sex tiden så körde mammi och jag ner till stan för att möta upp babe. Sedan vidare till Rebecka, fest !! :D
Vid elva så blev det stan, :D   Sedan kom mamma och hämtade oss, och vi somnade gott i min säng. Klockan åtta i morse, ringde Robins mobil... han hade stället klockan. Vi hoppade upp båda två, det är alltid bra att vaknade med ett skratt på läpparna. :d 
Jag mår bra. jajjaaj.. mitt huvud dunkar...

Robin jag tycker om dig



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0