höstlov

ja, det var det dax igen. Då var det höst lov och det känns så underbart men ändå jobbigt ;(  Jag ska bara vila och plugga en masssa hela lovet + umgås med de jag tycker om:D  Det så bli så skönt. :D 
Men det kommer bli en obeskrivlig saknad hela lovet, efter min robin som åker till london på måndag..;(  -men eftersom vi är bäst så klarar vi det :D

Igår var det tema dag på skolan, efter den åkte jag och babe till bjuv och spelade bowling och det gick helt okej. Jag har aldrig sagt att jag är duktig på att bowla, men jag är stolt över mig själv. Jag gjorde inte bort mig helt... haha. Efter vi hade varit där ett tag, tåg vi tåget tillbaka till helsingborg och gick till skolan där det var spelkväll. Det började med tipsrunda, och sedan blev det massa skratt hela kvällen. :D
Idag så hade vi inget speciellt i skolan, skulle bara lämna in en bokrecention. Efter skolan, så satt jag kvar ett tag och väntade på att pappa skulle komma till stan. Sedan sa jag hejdå till älskling.. ;/   åhhh.
När jag träffade pappa i stan, så gick vi till graffiti och åt, mycket gott och sedan träffade jag benjamin som har mitt paraply hemma hos sig. Eftersom jag glömde det där på en fest för några månader sedan ;p  haha

Nu har jag pluggat hela eftermiddagen, bra början på lovet?:D 

Jag ska snart äta och sedan blir det mys tillsammans med pappa;)

Imorgon är det träningen med james och sedan får vi se



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0