I'am in love

Veckan har varit bra i skolan, vi har inte haft så mycket läxor osv. Så det har varit bra, har tränat som ett djur. :)  Det finns inget bättre än att dansa, jag älskar det !

Igår blev det skola till kvart i elva, inte speciell lång dag. Sedan tog jag bussen hem, lagade lite pasta att äta och sedan kom mammi. Då körde vi till maxi och handlade. När vi hade varit där, i en timme eller något. så körde vi vidare till landskorna. För att besöka min systers grav.... Det var jobbigt, allting är så jobbigt. Varför?   åhhh, jag saknar min syster över allt annat. Hon var mitt allt, varför?  Jag kan fortfarande inte fatta det... Det finns inga ord.
Efter jag och mammi hade ätit middag, så tog jag min kära cykel och cyklade till bästa Anna. Vid tolv, ett så somnade vi gott och vaknade av annas telefon. :)
Annars idag har jag pluggat, jag förstår inte hur vi kan ha spanska prov på måndag.. Förstår inte...:(  åhhhh. Sedan skrivit lite på min bokrecention. Nu kommer väl mammi snart hem, vi ska laga mat tillsammans och sedan kommer anna för att kolla fotbollen. :D  

Imorgon är det söndag, och det gillar vi inte.. Dagen innan måndag, ni som inte visste det.:p haha.
Det blir plugg, träning, mormor, plugg. Ja, så brukar mina söndagar se ut, haha

Robin<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0