Jag är fortfarande glad!

Allting känns så bra, allting är så bra !

Igår så hände inte så mycket i skolan. Hade inget prov eller så, efter skolan gick jag och Robin hem till mig. Hade vi tur med vädret eller?  Svar nej! Det regnade, haha. Vid sex tiden, så körde mamma mig till träningen och det blev en jobbig teknikträning :D 

Idag hade vi sovmorgon till klockan tio vilket var väldigt skönt. Men så hade vi ingen lektionen klockan tio, så det blev håla till lunch. Sedan gick vi till ebbas och åt, och sedna blev det puss puss på robin.
Efter skolan, cyklade jag hem ( trodde aldrig att jag skulle komma hem ) Jävla väder vi har nu!!!!!
Pluggade, körde till maxi med mammi, och till väla.

Nu pluggar jag och ska snart dansa lite

<3 Robin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0