saknad

Nu är det i mitten av höstlovet, och det har i stort sätt bara bestått av massa plugg.. Hur kan de sätta så mycket plugg över ett lov? Men det är bara att tacka och ta emot.
Igår var jag hos doktorn och det gick helt okej..

Annars idag har jag varit i stan en runda och tränat. Eftersom det är snart en vecka kvar till tävling:D:D jag är rikigt taggad. Imorgon ska jag träffa rebecka, vi ska ta en fika och mysa :D
Sedan ska jag..... nej jag har bestämt mig att inte avslöja någonting. 

Jag och Robin har en månad idag, grattis :D:D

Till helgen blir det massa mys med babe, ut och äta mm :D

Nu ska jag kolla fortsättning på bonde söker fru:d  haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0