Sitter i datasalen

Jag har abslout inte haft tid eller ork att blogga. I söndags så blev det träning, mormor och sedan plugg.
I måndags så hade vi studiedag, och det blev plugg sedan kom babe hem till mig. Framåt kvällen så var det träning igen, :)

Skolan igår, så hände inte så mycket. Vi hade prov i historia, efter skolan gick jag och gabbi och fikade. Efter lite girl prat och massa mys. Så gick vi och mötte upp Robin på ''donken'' som han kallar det. Sedan tog jag och babe bussen hem till mig. ÅHHH, vad jag tycker om min Robin, jag är så lycklig och allting är så bra.

Nu sitter jag i datasalan och har precis haft 1,5 timmes samhällskunskap. Gabbi sitter och gör sin powerpoint, för snart har du datakunskap. Sedan blir det maaat! Såå gooott. Jag är även väldigt trött på detta vädret vi har här i Helsingborg.
Jag är inte på specieltl bra humör annars....

nu måste jag kila,

puss på min Robin

Kommentarer
Postat av: Anonym

REGISTRERA DIG OCH FÅ GRATIS PRESENTKORT! http://www.gratismakeup.se/Register.asp?r=106627

2009-10-08 @ 19:43:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0