åhhh, vad jag är glad

Igår så blev det vi ! <3 

I skolan idag, så var det föreläsning, matte, ide och historia. Det gick bra, efter skolan blev det hem. När jag kokm hem, satte jag mig och plugga. Jag orkar verkligen inte plugga mer samhällskunskap, det är så sjukt tråkigt. men men :p  snart är det prov och då slipper jag plugga samhällskunskap på ett tag. Jag måste snart börja plugga historia också, men det får bli det på torsdag. Jag ska övningsköra på torsdag, tror jag :p

Nu ska jag snart in i duschen, är hemma själv denna tisdagen också. :(:( 
( jag vet att det blev tråkigt inlägg, men orkar inte ;p  måste plugga ):p



<3 Robin

Kommentarer
Postat av: Robin

FAN vad söt du är :D pussar <3<3<3<3

2009-09-30 @ 22:54:31
Postat av: Robin

FAN vad söt du är :D pussar <3<3<3<3

2009-09-30 @ 22:55:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0