Beautiful

Nästan rinner, rösten blir bara svagare och svagare. = lite små sjuk. Allting började i tisdag....wiiiie, har verkligen längtat efter att bli sjuk. Men det finns inte så mycket att göra, det är bara att ta det lungt. Har inte tränat sedan i måndags, har lite dåligt samvete. Men det finns inte så mycket att göra, jag måste i alla fall till danshuset på lördag..!!!!  Fast jag läste mitt horoskop och där stod det att, att jag kommer att vara förkyld i några dagar till och att jag bara skulle ta det lungt. Får hoppas att det inte stämmer.

Igår blev det umgås med X lite, och sedan blev det plugg efter det. Jag är redan trött på allt plugg, haha.
Skolan idag, sovmorgon och hade några roliga lektioner. Sedan träffade man X, och slutade kvart över två idag. Cyklade hem med bara en sak i tankarna. ! :) När jag äntligen kom hem, så satte jag igång datan och började skriva min svenska uppgift. Alla i klassen har verkligen tyckt att denna uppgiften har varit rolig ( ironi  )  dom flesta har spenderat flera timmar på bibblan i veckan..
Har i alla fall skrivit utt arbetet nu, och ska plugga det sista på glosorna till imorgon. Efter skolan imorgon blir det laserdome, och seda får vi se vad som händer.

pusss x

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0