börjar bli sjjjuuuuuk

jag orkar inte... det är så sjukt jobbigt. Det var länge sedan jag var förkyld. Men nu är jag i all fall väldigt förkyld, och det stör mig något sjukt. Jag får inte träna av mamma, jag kan inte heller smita iväg och träna. Jag får helt enkelt be till gud att bli frisk. Skolan gick bra idag, började med svenska. Där vi hade staffet skrivning. !
Efter skolan, gick jag och X upp till olympia och sedan cyklade jag hemåt. När jag kom hem, så blev det plugg på engelsk glosor och lite så. När mamma sedan kom hem, så berättade hon att hon hade fått bilen. wiiiiiiee. Efter det blev det väla, fick min efterlängtade odd molly kofta !!! :D:D:D:D

Nu ska jag äta, puss X

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0