first time

åh, nu sitter jag med ett leende på läpparna, jag kan inte sluta le. Allting är så bra, kan man inte bara stanna tiden? 

Igår kväll blev det massa mys, med film och popcorn. Idag så vaknade jag väldigt tidigt, redan klockan sju ! Läste mina sms jag hade fått av X, och somnade om med ett stort leende på läpparna. Vaknade inte fören elva sen, vilket var väldigt skönt att få sova lite till. Men jag hoppas att jag kan somna senare ikväll. När jag vaknade, så gjorde jag och mamma en stor och god frukost. Efter det blev det plugg, och skriva in det sista på datan. Vid ett cyklade jag iväg till stattena och tränade. Det blev träna på min singel disco, det är ju snart tävling i tidaholm. Gud vad jag längtar!  Det blir att ligga i hårdträning nästa vecka, men det gillar vi:D  Efter träningen cyklade jag vidare och solade, det var så skönt. När jag kom hem, så berättade mamma att hon hade sett en sådan kofta jag ville ha på internet för halvapriset. Sååååå fin ! 
Nu sitter jag och pluggar och ska snart kolla lite tv.


Kommentarer
Postat av: Gabriella

nawwwh =) vi får hoppas på det bästa att det blir något? =) ;) vi ses i morgon söto <3<3

2009-09-13 @ 20:51:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0