Fredagsmys

Nu är det slut på veckan, och dags för fredags mys !  Wiiiiie, Har man längtat eller?.  Fast veckorna går så otroligt snabbt. Började skolan idag vid åtta, hade svenska och sedan engelska. Efter det, gick jag gabbi, robin och hans kompisar bort till mezo och åt. Vi skulle vara på laserdome vid halv tolv, men fem i halv tolv satt vi och åt. ;p  så vi kom lite sent. Men men, ;p 
Vem vann robin? vann jag över dig i andra spelet? :D haha Fast jag sköt dig några gånger;p
Efter spelandet, så gick vi till norra hamnen och satt där hela eftermiddagen och bara njöt av solen. :)

Nu sitter jag och kollar på tennisen och ska strax äta hoppas jag !  Är hungrig, :)  Annars ikväll blir det mys, skulle igentligen behöva plugga... men jag orkar abslout inte. Imorgon blir det träning, äntligen !!  Sedan blir det kolla tennisen på IH, hela dagen. Ska sedan träffa Anna på kvällen.

puss X



(  gammal bild )(

Kommentarer
Postat av: Robin

jajaja! ;) jag bjuder på den ;) <3

2009-09-19 @ 19:56:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0