god eftermiddag

Skolan blev väldigt kort idag.. Började åtta och slutade elva. Men skulle igentligen sluta ett, men vår svenska lärare var sjuk. Så det blev spanska och historia idag. Sedan så gick jag gabb, sebbe, oscar och nina åt. Efter vi hade ätit efter en lång väntad på maten. Så gick jag och sebbe på stan en runda. När jag cyklade hem, så fick jag en gråt attack, eller hur man ska uttrycka sig. När jag cyklade vid sjukhuset, så kom där en tjej i 25-års åldern, som var sååååååå lik min syster. Jag log, för jag trodde det var min syster. Hon log tillbaka, men det var så klart inte min syster. Jag cyklade vidare, och grät hela vägen hem. Allting blev så jobbigt, det tog kanske en halvtimme att cykla hem istället för tio minuter. Jag vill ha min syster här brevid mig. Varför?  Det är frågan jag ställer varje dag. Varför min syster?  Men jag får inget svar, just nu får jag helt enkelt bara tänka på att hon har säkert det jätte bra där hon är. Jag saknar henne, mer och mer för varje dag som går.

VARFÖR?    åhhhhhh. Nu orkar inte inte skriva mer, hade tänk att skriva lite imorgon om min saknad till min syster.
Här kommer några bilder på min syster i alla fall


Kommentarer
Postat av: Gabriella

awwh gumman =/ finns här för dig <3<3<3

2009-09-07 @ 18:28:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0