jobbigt

Jag orkar igentligen inte blogga idag... jag mår inte speciellt bra idag. Har tänkt mycket på min syster idag också. Men som sagt, jag måste leva med att hon är borta. Idag var det innebandy tunering som stod på schemat och det gick helt okej. Vårt lag kom på en 4:e plats, haha. Efter tuneringen, så cyklade jag snabbt hem, duschade och sedan gick jag ut och sola. Vi är inne i September månad, vilket betyder årets första höst månad, och det har varit runt tjugo grader idag. SÅÅÅÅ skönt. Jag satt ute och gjorde klart matten och tränade lite på glosorna. Efter lite solning och pluggning. Så dansade jag av mig tårarna och började le lite. Det var så skönt. Gick igenom min dans och nu sitter den, ska bara fin slipa lite på stegen, så jag gör rätt med armar och ben samtidigt. Men det kommer säkert gå bra.

nu ska jag lägga mig i sängen och vänta på idol :9



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0