lycklig och taggad

Jag har haft fullt upp dessa dagarna, känns som dagarna bara rinner iväg. Har träffat x- man  pluggat och tränat det sista inför tävlingen imorgon. Igår fick vi äntligen vår nya tv, är den snygg eller? ;)  Jag är förälskad i den, men inte bara i den ;) finns annat jag är förälskad i också:$   annars igår så blev det plugg hela eftermiddag och sedan middag med morbror och hans familj. Mycket mysigt, ! 
I morse, vaknade jag av att gulligt sms av X. Men sedan somnade jag om igen, och vaknade några minuter innan pappa skulle ringa och väcka mig. Vid halv tolv, så var jag nere i stan och träffade pappa. Vi åt lunch på harry's gick och fixade några saker på stan och sedan cyklade jag hem igen. Kom hem för en timme sedan, sitter ich pluggar just nu. Men jag var tvungen att ta en paus, så jag satt mig och bloggade. Snart kommer mammi hem, då ska vi handla inför imorgon. Sedan ska jag sola, fixa håret och naglar... ;)  Annars så sitter jag och håller tummarna.. <3
Klockan halv fem i natt så åker jag iväg och tävlar och det ska bli rikigt roligt ! :D    Ni får reda på resultat på söndag !



puss X

Kommentarer
Postat av: Gabriella

olala ;)

lycka till i morgon <3<3<3

2009-09-25 @ 17:14:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0