skämt ut sig på stan?

Jag har inte hunnit uppdatera, men det är på grund av att jag har tränat hela helgen och pluggat. I går var det träning igen, och det gick bra. Det var nog den jobbigaste träningen på länge. Var helt död efter åt, kunde inte lyft mina armar. Men det är väl så det ska kännas när man har tränat? :)   Jag träffade även the X igår en liten stund och var med dom när dom spelade in deras projektarbete.

Idag hade vi en liten sovmorgon på en halv timme, började med svenska. Efter det hade vi matte prov. vilket gick åt helvete... jag orkar inte... Men men, fick reda på läsförståelse provet idag och det gick bra (Y) 
Vid ett tiden, så var det inspark.. Alla var nervösa. Men när dom berättade sedan vad vi skulle göra. Så blev alla lugnade. Det gick väl bra, vi fick klä ut oss. fick välja bland olika kläder.. haha. Sedan gick vi ut på stan, kullagatan, knutan mm och skrek. Till sist gick vi till ProCivitas.. Dagens höjdpunkt.
Efter skolan blev det lite pusspuss. !

Jag sitter hemma själv och pluggar.....  
puss X

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0