tröttttttt

sittter i datasalen nu, alla gäspar och är trötta. Vi har precis kollat på en dokomuntär som handlade om massmedia, som varande i 1,5 timme. Jag är rikigt trött. Om en kvart börjar datakunskapen, det ska bli spännande, haha.
Igår så hann jag inte blogga, för direkt efter skolan. Så åkte jag och mamma till morbror och passade emilia. Jag satt och pluggade matte och samhällskunskap och Emilia satt och gjorde matte på tyska. hahah. Fattade mycket?
Sedan så kom vi hem, åt en sen middag och sedan blev det plugg resten av kvällen.
Idag efter skolan så blir det stan med daddy, för att handla födelsedags present. Får se vad det blir, jag har inte bestämt vad jag önskar mig än. Vid sex ikväll blir det träning, wiiiie. Äntligen. Fast jag tränade i måndag, men ändå

pussssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0