dance

Nu bär det snart av mot träning, min andra dans träning ska jag avklara idag och det ska bli sjukt roligt. Det känns så otroligt skönt att vara tillbaka på dansgolvet igen, för jag har verkligen saknat det. Igår kväll så sa mamma jag vill se dig dansa... och eftersom jag har kommit en liten väg på min nya dans så visade jag henne den. Hon tyckte att det såg bra ut och sedan beslöt jag mig för att ta på mig min vita dräkt som jag ska ha på mig den 16:e maj på tävlingen då ! :) 
Idag blir det friträning, och jag ska träna på min dans och kanske fortsätta att bygga på steg och sedan blir det även att göra lite styrka och hoppa hopprep:D 
Imorgon är det träning igen och jag har verkligen saknat måndags träningar, för det är typ det bästa på hela veckan.Dock så får jag vänta tills imorgon på det, hihi.
DEn 16:e mag är det våravslutningen på IH och den 21-23 maj kommer danshuset att befinna sig i västerås för att dansa SM och jag är så taggad! Förra årets sm var verkligen helt sjukt underbart, jag slutade på en bra placering både i par men speciellt i singel. Nu sitter jag med min disco SM tröja, hade tänkt att träna i den idag. :D

Här kommer bild på min vita älskade dräkt ! :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0