happy

Som ni redan vet så har jag äntligen fått börja dansa igen och jag vet även att jag tjatar sönder er om det. Dock så är jag är glad att jag äntligen är tillbaka på dansgolvet igen, det är en sån skön känsla !
Igår på träningen så gick vi igenom formationen till vårasvlutningen, och den är sååå bäst. Jag trodde att det skulle vara svårt för mig att komma in i det, men de hade tänk på mig och allting gick bra. Jag kände ingenting i benet, vilket betyder att jag kanske är helt frisk nu?
Emellertid så får jag inte ännu göra splithopp, men det kan jag leva med, det viktigaste är att jag kan vara tillbaka igen. Idag när jag var hos sjukgymnasten så sprang jag och gjorde mina övningar, men jag var så trött i mina ben efter stepen på idrotten idag. Haha,

Älskling gick för ett tag sedan och nu sitter jag och kollar igenom lite FN. Imorgon är det en vecka till det är Fn-rollspel och jag är taggad !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0