I think I feel better

Jag har inte direkt uppdaterat sedan min vistelse på sjukhuset för drygt en månad sedan, jag kan bara erkänna och säga att det var oerhört jobbigt för mig.. Jag visste inte vad jag hade råkat ut för och jag visste inte vad som skulle hända?
Det var massor av tankar som spreds inom mig.. och det fanns så många frågor också som jag vill ställa till läkarna.
Att ha sådana smärtor jag hade/har i min mage är inte normalt och det är ingenting man borde ha.
Jag låg inlagd i två nätter på sjukhuset och det var jobbigt.. att inte få äta eller dricka gjorde abslout inte saken bättre. Dock så mår jag lite bättre nu, men visst det kan komma återfall av smärtan och tröttheten, men det var abslout inte vad det är för någonting. Jag ska till en allergi läkare om någon vecka och se i fall smärtona kom i från det. Emellertid så tror jag inte det, eftersom jag det jag åt samma dag när jag åkte ni till sjukhuset är ingenting jag inte tål. Men vi får se.. jag hoppas dock att det är inte fler saker som jag är allergisk mot! DET RÄCKER!
Jag har ont just nu.. men jag hoppas inte är något återfall



Bilden har ingenting med texten att göra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0