questions


När fyller du år? 24 augusti

Älskar du någon nu? Ja, det gör jag min babe !

Om sex månader gör du? Då går jag andra året på gymnasiet och dansar som aldrig förr!

Jag samlar på: ingenting..

När var du kär senast? JAG ÄR KÄR NU!

Vem ringer du när du är arg/ledsen? robin

Gillar du golf? ja

Vilken tid gick du upp idag? klockan nio

Har du sovit i din egna säng inatt? ja

Har du sovit ensam inatt? nej, sov med min älskling

Har du strumpor på dig nu? ja riktigt snygga

Hur svarar du i telefon? hej vad vill du?

Vad ska du göra ikväll? äta, dansa, duscha och kolla tv

Vad ska du göra imorgon? TRÄNA !

Var vill du bo när du blir stor? I spanien :D

Är det okej att gråta? jaa

När grät du senast? det var inte så länge sedan, dock är det mest glädjetårar nu mera

Vilken årstid tycker du bäst om? Sommarn

Laddar du ner musik och film från internet? ibland

Skulle du göra om du vann en miljon? shoppat!

Bär du glasögon eller linser? ibland glasögon

Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder? ehh ja?

Har du piercing? bara öronen

Vill du gifta dig? ja

Vill du ha barn? ja


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0