sun

Idag har vädret verkligen varit på topp och det gillar vi verkligen. Det måste ha varit 15 grader idag. Måndag idag vilket betyder skola, och vi hade två timmar spanska. Där vi fick tillbaka våra prov, gick mycket bra!!!
Efter skolan så gick jag och älskling hem till mig, eftersom vi inte träffats på hela helgen så hade vi mycket tid att ta igen.
Nu sitter jag och väntar på att maten ska bli klar och sedan bär det av till träning igen. Det är 40 dagar kvar till SM idag och jag är redan taggad och längtar sjukt mycket.

min vecka kommer se ut så här

Idag: skolan, babe och träning
Tisdag: Skolan och sjukgymnast
Onsdag: skolan och träning
Torsdag; skolan och ledig från träning
Fredag: Sjukgymnast och fest?
Lördag: mys?
Söndag: träning !!!



Tropikaret med älskling och axel för några veckor sedan !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0