contest on Saturday

Nu har jag börjat tagga på rikigt, jag är rikigt taggad med andra ord. Jag längtar så otroligt mycket, att fixa håret, sminket, sätta på sig dräkten igen. DEt är bland det bästa som finns. Jag älskar känslan av att stå på dansgolvet och dansare inför publik. :)  På lördag smäller det, och jag hoppas att allting går bra. Jag ska inte ha för höga förväntningar har jag bestämt mig för, för sist jag hade det så blev jag så otroligt besviken på mig själv när det inte gick som jag ville. Men jag vet om att jag gjorde mitt bästa, och jag kan abslout inte påverka juryn överhuvud taget, utan det är deras beslut. De kanske inte såg mig rikigt på dansgolvet, de kanske inte tyckte om min frisyr, de kanske inte tyckte om min dans? Det är så mycket, men jag har inte ändrat super mycket på min dans, eftersom jag tycker om den. :D 
Nu när dagarna börjar närma sig, så kan jag ligga i sängen innan jag ska gå och lägga mig och gå igenom stegen. Det är såå det ska vara. ! :D 

Idag tränade jag och sofie på vår par, och det tycker mycket bra. Jag är mycket nöjd med resultatet, och jag hoppas verkligen att vi kan ta en prick nu, fö rdet är vi värda. Vi har en placering från sist för att ta prick, och detta var vår första tävling.

Jag är inte nervös, utan jag är taggad !

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0