dance

Jag vet inte vart jag ska egentligen börja, men förra veckan så skadade jag mig på träningen och hade ont några dagar efter. Men tänkte inte mer på detta, jag ringde min sjukgymnast och jag fick tid men fick avboka den på grund av att jag blev sjuk. Jag fick en ny tid nu i onsdags och han berättade för mig att jag hade fått en rejäl muskelbristning i framsida lår och detta var på grund av att jag har gjort för många split hop. Jag frågade i fall det var några problem att jag tävlade till helgen och det var det, jag var tvungen att ställa in tävlingen och samt masssor av dansträningar.. Detta resulterar till 2 dagar i veckan rehab..

Jag saknar min dans redan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0